User Profile: dealer@678

dealer@678

Member Since: October 27, 2010

Comments

123 To page: Go
  • [4] January 23, 2015 at 9:53pm

    Dang Monk, that’s too much information. LOL……But thanks

  • [10] January 23, 2015 at 8:25pm

    Monk, I want to apologize for the hateful rant i went on last night. I lost someone dear to me last week and since then i have been picking people at random and being mean. Again i apologize. BTW i still think you have multiple accounts. : )

    Responses (6) +
  • [-1] January 22, 2015 at 11:28pm

    Monk, You really wanna know who you are. A person that spends his life posting meaningless comments on a website 24 hours a day

  • January 22, 2015 at 11:16pm

    Monk, your first response to my question proves that you think everybody is an idiot except you of course.

  • January 22, 2015 at 10:57pm

    Monk , you are so full of crap. ANYBODY with a lick of common sense can discern who you really are

  • [1] January 22, 2015 at 10:52pm

    Thats a lie Monk and you know it

  • [3] January 22, 2015 at 10:28pm

    I saw Monk down there at 10:20 and i wanna see if he jumps to #1 in the next minute

    Responses (4) +
  • [3] January 22, 2015 at 10:14pm

    Tell us Monk how you can jump from the bottom to the top in 60 seconds.

    Responses (15) +
  • [4] January 22, 2015 at 9:57pm

    Monk, You used ALL your multiple accounts to vault you to #1 . LMAO

    Responses (3) +
  • [28] January 22, 2015 at 9:26pm

    Soylent Green that wasn’t ground properly

  • [86] January 21, 2015 at 9:26pm

    John , you are so right. The poor woman is naive and probably went thru a Valerie Jarrett filter first

    Responses (1) +
  • [226] January 21, 2015 at 8:26pm

    Seth Rogan and Michael Moore Have no clue what you are talking about

    Responses (13) +
  • [56] January 21, 2015 at 8:16pm

    Al Robertson is a much better man than me. I would have thrown her clothes in the street and found me someone else.

    Responses (3) +
  • [8] January 19, 2015 at 11:04pm

    Proverbs, Bring back Dexter : )

  • [110] January 19, 2015 at 10:20pm

    Seth is now box office poison. Any studio in Hollywood would never again touch this guy.again. Good riddance

    Responses (2) +
  • [22] January 19, 2015 at 9:37pm

    Check out the 4th and 5th in that top pic. Those idiots cant be more than 12 years old

    Responses (3) +
  • [29] January 19, 2015 at 9:25pm

    From what i read on Drudge George Soros is funding these Ferguson protesters

  • [120] January 19, 2015 at 9:15pm

    If they could do that to a dog can you imagine what they could do to your daughter. Stories like this is why i am for Vigilante justice.

    Responses (6) +
  • [-2] January 18, 2015 at 11:25pm

    Harry and Ster. I know a fraud when i see one . I am paid in the private sector to notice these things. Kickagrandma is not somebody you wanna trust

  • [3] January 18, 2015 at 10:43pm

    Grandma, Every time i see you mention the name of Jesus in one of your hateful posts i am gonna call you out.

123 To page: Go